Het verhaal

Het begin

πŸ™ŒπŸΌ Op 18 jarige leeftijd bedacht Claudia om een eigen bedrijf te starten.

🐰 Het begon met het hooi. Op de boerderij van de familie was te veel hooi geoogst. Te veel om zelf te gebruiken.

πŸ“¦ Op bol.com kwamen de eerste bestellingen binnen. Konijnen vonden het echt heerlijk! En het werd het best verkochte hooi op bol.com.

2020

πŸŽ‰ In 2020 werd het merk Pasper opgericht.

πŸ€¦πŸ½β€β™€οΈ Mijn moeder kocht elk jaar een nieuwe antislip douchemat, omdat hij snel vuil werd.

πŸšΆπŸΌβ€β™€οΈ Elk jaar ging ze weer naar de lokale Blokker om een nieuwe, frisse douchemat te halen.

πŸ’‘ Ik dacht dat dit beter kon! Dus besloot ik zelf een douchemat te ontwikkelen en op de markt te brengen.

🎁 De bestellingen kwamen snel binnen, van grote zorginstellingen tot families met jonge kinderen.

πŸ“ˆ Het werd de best verkochte antislip douchemat op bol.com in Nederland en BelgiΓ«.

2021

πŸ“ˆ In 2021 werd het merk Pasper verder ontwikkeld.

πŸ”₯ Zo werd de bekende extra grote kruik bedacht.

🏠 Het bedrijf is verhuisd van een garagebox naar een professionele opslagruimte.

πŸ•– Zo heb je altijd binnen 1 tot 2 dagen je Pasper product in huis.

2022

🌍 In 2022 is het merk Pasper internationaal gegaan.

πŸ‡ͺπŸ‡Ί Heel Europa kan nu genieten van de producten van Pasper via Amazon.

πŸš› Er is veel geΓ―nvesteerd in logistiek en lokale service, alles voor de beste ervaring voor klanten in heel Europa.

πŸš€ Het doel is om gezond te blijven groeien en voortdurend te werken aan het creΓ«ren van de beste producten.