Het verhaal

Het begin
ππΌ Op 18 jarige leeftijd bedacht Claudia om een eigen bedrijf te starten.
π° Het begon met het hooi. Op de boerderij van de familie was te veel hooi geoogst. Te veel om zelf te gebruiken.
π¦ Op bol.com kwamen de eerste bestellingen binnen. Konijnen vonden het echt heerlijk! En het werd het best verkochte hooi op bol.com.

2020
π In 2020 was het merk Pasper bedacht.
π€¦π½ββοΈ Mijn moeder kocht elk jaar een nieuwe antislip douchemat. Hij werd snel vuil.
πΆπΌββοΈ Elk jaar ging ze weer naar de lokale Blokker om een nieuwe frisse douchemat te halen.
π‘ Ik dacht dit kan beter! Dus bedacht ik zelf een douchemat te ontwikkelen en op de markt te zetten.
π De bestellingen kwamen snel binnen. Van grote zorginstellingen tot aan families met jonge kinderen.
π Het werd de best verkochte antislip douchemat van bol.com in Nederland en BelgiΓ«.

2021
π In 2021 werd het merk Pasper verder ontwikkeld.
π₯ Zo werd de bekende extra grote kruik bedacht.
π Is het bedrijf verhuisd van een garagebox naar een proffesionele opslag.
π Zo heb je altijd binnen 1 tot 2 dagen je Pasper product in huis.

2022
π In 2022 is het merk Pasper internationaal gegaan.
πͺπΊ Heel Europa kan genieten van de producten van Pasper via Amazon.
π Er is veel geinvesteerd in logistiek en lokale service. Alles voor de beste beleving voor klanten in heel Europa.
π Het doel is om gezond door te groeien en continue te werken aan het maken van de beste producten.