Häufig gestellte Fragen
Wanneer wordt mijn pakketje bezorgd?
Leuk dat je een product van Pasper hebt besteld!
Alle bestellingen vóór 14.00 uur worden dezelfde dag nog verzonden met DHL.
De meeste pakketjes worden de volgende dag al geleverd.
In de orderbevestiging per e-mail staat een track-en-tracecode.
Waar kan ik bestellen?
Bestellen kan eenvoudig via Pasper.nl. Je kunt ook bestellen via bol.com en Amazon in heel Europa.
Ben je van plan om meer dan 20 stuks te bestellen? Stuur ons dan een bericht naar info@pasper.nl. Dan krijg je van ons een leuke korting en regelen we het voor je. 🤗
Kan Pasper dezelfde dag ook leveren?
Ja, Pasper verkoopt ook via bol.com. Als je voor 23.59 uur bestelt, wordt het de volgende dag bij je thuis bezorgd. Met bol select kun je het zelfs dezelfde dag nog in huis ontvangen.
Waar kan ik een review achter laten?
Daar zijn we ontzettend blij mee! Je kunt op 3 verschillende plekken een review achterlaten.
Bol.com
➡️ Review achterlaten voor douchematten
➡️ Review achterlaten voor XL kruik
➡️ Review achterlaten voor raamfolies
➡️ Review achterlaten voor toiletrolhouders
Amazon
➡️ Review achterlaten voor douchematten
➡️ Review achterlaten voor XL kruik
➡️ Review achterlaten voor badmatten
➡️ klik hier
Mijn bestelling is niet compleet?
Oei, dat is niet de bedoeling geweest! 😮
Stuur een bericht naar info@pasper.nl en dan lossen we het meteen voor je op.
Kan ik mijn bestelling retouren?
Ja, natuurlijk! 😊
Stuur ons een berichtje naar info@pasper.nl, en dan sturen wij een retourlabel naar je op.
Als je via bol.com of Amazon hebt besteld, kun je onder het kopje "bestellingen" een gratis retourlabel ontvangen.
Retouren zijn altijd gratis binnen 30 dagen.
Heb ik recht op garantie?
Is er iets ongewoons met het product gebeurd? En heb je het product normaal gebruikt?
Bij Pasper bieden we 365 dagen garantie. Stuur een foto van het product met je bestelnummer naar info@pasper.nl.
Dan gaan we samen op zoek naar een oplossing. 🙌🏼