Die Story
Van Claudia en Pasper
Het begin
🙌🏼 Op 18 jarige leeftijd bedacht Claudia om een eigen bedrijf te starten.
🐰 Het begon met het hooi. Op de boerderij van de familie was te veel hooi geoogst. Te veel om zelf te gebruiken.
📦 Op bol.com kwamen de eerste bestellingen binnen. Konijnen vonden het echt heerlijk! En het werd het best verkochte hooi op bol.com.
2020
🕙 In januari 2020 werd het merk Pasper opgericht.
📦 Elke dag, heen en weer naar het postkantoor om hooi te bezorgen.
💡 Daarnaast werden andere ideeën bedacht: antislip douchematten en raamfolies.
📈 Al snel werden het een van de bestverkochte douchematten en raamfolies van Nederland en België via bol.com.
2021
📈 In 2021 werd het merk Pasper verder ontwikkeld.
🙌🏼 Zo werd de bekende extra grote kruik bedacht.
🏠 Het bedrijf is verhuisd van een garagebox naar een professionele opslagruimte.
🕖 Zo heb je altijd binnen 1 tot 2 dagen je Pasper product in huis.
2022
🌍 In 2022 is het merk Pasper internationaal gegaan.
🇪🇺 Heel Europa kan nu genieten van de producten van Pasper via Amazon.
🚛 Er is veel geïnvesteerd in logistiek en lokale service, alles voor de beste ervaring voor klanten in heel Europa.
🚀 Het doel is om gezond te blijven groeien en voortdurend te werken aan het creëren van de beste producten.
2023
🧊 Het assortiment is uitgebreid met koeldekens. Om zo mensen ook koud te houden tijdens de zomer.
🙌🏼 Er zijn nog meer verschillende kruiken bedacht. Van een extra lange kruik tot een buidelkruik met riem.
🛒 Daarnaast is Pasper ook beschikbaar via Kaufland, Allegro en Blokker online.
💙 In 2023 wil Pasper zich richten op het maken van nog betere producten.
2024
💡 Pasper bracht in 2024 de innovatieve extra lange warmwaterkruik uit. Een eigen uniek ontwerp.
🥵 De Pasper koeldekens waren een echte zomerhit in deze hete zomer.
🇺🇸 En spannende plannen zijn in de maak voor onze grote stap om in Amerika te gaan verkopen.