Die Story

Van Claudia en Pasper

Het begin

🙌🏼 Op 18 jarige leeftijd bedacht Claudia om een eigen bedrijf te starten.

🐰 Het begon met het hooi. Op de boerderij van de familie was te veel hooi geoogst. Te veel om zelf te gebruiken.

📦 Op bol.com kwamen de eerste bestellingen binnen. Konijnen vonden het echt heerlijk! En het werd het best verkochte hooi op bol.com.

2020

🕙 In januari 2020 werd het merk Pasper opgericht.

📦 Elke dag, heen en weer naar het postkantoor om hooi te bezorgen.

💡 Daarnaast werden andere ideeën bedacht: antislip douchematten en raamfolies.

📈 Al snel werden het een van de bestverkochte douchematten en raamfolies van Nederland en België via bol.com.

2021

📈 In 2021 werd het merk Pasper verder ontwikkeld.

🙌🏼 Zo werd de bekende extra grote kruik bedacht.

🏠 Het bedrijf is verhuisd van een garagebox naar een professionele opslagruimte.

🕖 Zo heb je altijd binnen 1 tot 2 dagen je Pasper product in huis.

2022

🌍 In 2022 is het merk Pasper internationaal gegaan.

🇪🇺 Heel Europa kan nu genieten van de producten van Pasper via Amazon.

🚛 Er is veel geïnvesteerd in logistiek en lokale service, alles voor de beste ervaring voor klanten in heel Europa.

🚀 Het doel is om gezond te blijven groeien en voortdurend te werken aan het creëren van de beste producten.

2023

🧊 Het assortiment is uitgebreid met koeldekens. Om zo mensen ook koud te houden tijdens de zomer.

🙌🏼 Er zijn nog meer verschillende kruiken bedacht. Van een extra lange kruik tot een buidelkruik met riem.

🛒 Daarnaast is Pasper ook beschikbaar via Kaufland, Allegro en Blokker online.

💙 In 2023 wil Pasper zich richten op het maken van nog betere producten.

2024

💡 Pasper bracht in 2024 de innovatieve extra lange warmwaterkruik uit. Een eigen uniek ontwerp.  


🥵 De Pasper koeldekens waren een echte zomerhit in deze hete zomer. 


🇺🇸 En spannende plannen zijn in de maak voor onze grote stap om in Amerika te gaan verkopen.